vervolg 7-4-2015 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Rachell Zutphen - WaarBenJij.nu vervolg 7-4-2015 - Reisverslag uit Kisumu, Kenia van Rachell Zutphen - WaarBenJij.nu

vervolg 7-4-2015

Door: Rachell

Blijf op de hoogte en volg Rachell

07 April 2015 | Kenia, Kisumu

Op een of andere manier kon ik niet verder bij mijn reisverslag. Waarschijnlijk alle ruimte verbruikt.

Ik was aan het afronden maar vond het raar om het zo abrupt af te laten lopen.

Bij deze wil ik iedereen nog even bedanken voor alle lieve berichtjes, doet me goed. Sorry voor de eventuele spelfouten maar de ipad werkt niet altijd even gemakkelijk.

Ik heb nog veel meer te vertellen, maar voor nu houd ik het hierbij, anders wordt het wel een heel lang verslag van slechts een week. Is niet mijn bedoeling jullie zolang van jullie dagelijkse bezigheden af te houden.

Wat nu niet komt, komt later wel.

Tot snel,
Liefs Rachell

  • 09 April 2015 - 15:05

    Ton Van Der Vegt Van De Missielaan Uit Uden:

    Dag Rachell,

    Mooie verslagen van je verblijf in Kisumu Kenia. Ik ben vooral geïnteresseerd in de manier waarop jij je indrukken opdoet en wat je daarbij allemaal voelt en denkt. Ik heb zelf als politieman voor de VN gewerkt in Rwanda in 1997. Heb samen met mijn vrouw Nellie ongeveer 10 reizen gemaakt in Afrika. Ik ondersteun het project van de Watoto-Foundation in Arusha Tanzania van Truus en Noud van Hout uit Uden al 11 jaar. Toen ik met vervroegd pensioen ging bij de politie heb ik in 2012 een fietstocht gedaan van Cairo naar Kaapstad in 4 maanden tijd over 12.000 km en daarmee € 12.000,-- bij elkaar gefietst voor de aanleg van een groot zonnecollectoren dak op het jongerencentrum van de Watoto-Foundation.
    Thuis in Uden doe ik veel voor de duurzame internationale ontwikkelingssamenwerking.

    Ik zou boeken kunnen vullen met mijn indrukken die ik van Africa en haar bewoners heb opgedaan.
    Ik blijf je berichten volgen. Ik weet nog dat je vader voor jou een stageplek zocht en bij mij te rade ging. Ik heb dat verzoek neergelegd bij Maria Vermeer en nu ben je t gast bij de Amara-Foundation.

    Houd vol en geniet en neem het leven van de Afrikaan voor lief.

    tot gauw na het volgende verslag.......Ton van der Vegt uit Uden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kisumu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2015

Het einde is in zicht..

07 Juni 2015

7 juni 2015

24 Mei 2015

24-5-15

17 Mei 2015

Twee maanden verder

03 Mei 2015

Zondag 3 mei
Rachell

Actief sinds 24 Maart 2015
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 7479

Voorgaande reizen:

17 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: